Taubat


Wahai Kekasih-Kekasih Allah.. tolong
taubatkanku dengan

Taubat Nasuha....


3 comments:

Anonymous said...

salam...layakkah aku mendapat taubat-Nya
aku mmg benar2 nk taubat nasuha..slama nie aku mmg dah lama tinggalk dosa yg aku buat tu..
tp baru2 nie aku menyesal sgt
aku termakan godaan syaitan walaupun skejap..

saudara,,,layakkah aku memohon taubat kembali..aku pkir org mcm aku nie truk..menyampah jer..dah taubat buat blk..pastu menyesal blk..

mgkin iman aku x ckp kuat kot utk thn godaan ini..doakan aku agar aku dpt lakukan taubat nasuha yg sbnar-bnarnya kali ini...

sir hans said...

saudara yg ku kasihi..
Tuhan itu maha pengampun dan menyayangi hambanya lebih dari kasih sayang ibu terhadap anaknya...

pintu taubat sentiasa terbuka melainkan jika roh kita telah sampai ke kerongkongan..

teruslah memohon ampunan kepadanya.. nescaya dia akan membuka jalan utkmu.. percayalah..

sesungguhnya rintihan seorang yg berdosa lebih disukai Tuhan daripada zikir seorang ulama...

semoga kau menjadi seorang yg sentiasa bertaubat tanpa jemu2.. ameen.. jgn jemu.. aku pun ingin menjadi sepertimu yg sentiasa mengharap ampunan tuhan..

Anonymous said...

salam ukhuwah...terima kasih atas nasihat yg diberikan..

kata-kata saudara sungguh bermakna dan menyedarkan aku...terima kasih skali lagi

..teruskan perjuanganmu di jalan ini..insyaA Allah membalas segala amalmu dengan segala kebaikan

Aamin...

Bumi Tuhan... Bersaksilah