Cinta Teragung

Aku tahu Engkau Tuhanku
Adalah cinta Agung
Aku pun mahu mencintaiMU
Aku tahu mencintaiMU amat perlu



Ia kemuncak drpd segala kebahagiaan
Aku berusaha ke arah itu
Tapi cintaku pd MU Tuhan selalu t'ganggu
Banyak yg dtg menganggu
Nafsuku dan syaitan terkutuk
Dunia mempesona menggamit selalu
Di waktu itu lupaku padaMU

Cintaku jauh sekali
Sekali sekala datang juga
Walaupun sedikit terasa ni'matnya
Kemudian lupa lagi

Adakalanya lupaku padaMU
Berpanjangan sekali
Kemudian sekali sekala sedar kembali
Kau cinta Agung

Engkau patut dicintai
Selepas itu ku lupa lagi
Begitu cintaku kpdMU Tuhan
Dgn kelalaian silih berganti
Oh Tuhan

Dengan hati yg sedih ini
Tolonglah aku dgn rahmatMU
Bantulah aku mencintaiMU
Agar cinta yg palsu t'bunuh sendiri
Itulah harapanku pd MU..Tuhan..

Dengarlah rintihan hambaMU..Perkenanlah..

No comments:

Bumi Tuhan... Bersaksilah