:: Cardiff Menantimu ::

Salam wrt. Alhamdulillah.. Ariff sudah nak berangkat ke UK pagi esok jam 3 pagi. Malam itu, menunggu Zaujah pulang ke rumah, balik dari kerja. Semua dah bersiap-siap untuk bertolak ke KLIA. Patient agak ramai. Addmission banyak masuk. So, agak lambat Zaujah pulang. Selepas siap tugasan di hospital, Zaujah call menyatakan minyak dah tinggal 2 bar. Zaujah pula tak bawa duit lebih. So, suruh zaujah pulang sahaja ke rumah. Nak pergi nanti isi minyak di mana2. Bukan apa, risau sket sebab beg Ariff belum di bawa ke sana. Kami solat isyak bersama-sama. Selepas zaujah pulang dan makan, kami terus bertolak ke KLIA. Ingat nak isi minyak di R&R Seremban. tapi, terlepas pula. So, isi di Petronas dekat dengan KLIA jer.

Sampai di sana, turunkan ibu ayah dan kak Mun dulu dan aku mencari parking bersama zaujah. Parking di blok A. jauh juga. Then amek troli dan bawa beg si Ariff. Jumpe semua di dalam Airport, menunggu masa untuk hantar beg masuk luggage.

Ariff, Aku dan Zaujah
Ariff kelihatan gembira. Rasanya perasaannya bercampur-campur. Antara hendak pergi belajar dan jua meniggalkan keluarga jauh berbatu-batu dari Bumi Malaysia. Moga Allah mudahkan perjalanannya, insyaAllah. Moga Allah mudahkan pembelajarannya jua.

Uzair yang cute!

Pandang camera tu Uzair..:)
bersama ibu ayah..:)

Ariff dan kawan-kawan yang meraikan pemergiannya..:)
Abang Usop mengendong Uzair

Ariff bersama ibu ayah

Naik Etihad

Di sekolah, sedang dalam proses melatih murid-murid bermain chess. Moga ada hasilnya nanti. Begitu juga dengan ping pong, macam dah ade jer wakil tahun depan..hehe. Moga Allah mudahkan segala usaha dan natijahnya dengan kejayaan... insyaAllah. Wallahua'lam.



No comments:

Bumi Tuhan... Bersaksilah