....

Salam wrt... alhamdulillah. Dah selesai hari pertama kejohanan ping pong MSSM daerah Rembau. Bersama Pegawai Teknik baru. PT kali ini lelaki dan caranya agak berbeza. Sebelum ini Puan Maheran. Puan Maheran sudah meninggalkan tugas ini kerana tidak mendapat izin dari GB sekolahnya. So, biasakan diri dengan PT yang baru ya! Tahun ini SK Chengkau tidak menghantar peserta untuk kejohanan ping pong. Entah kenapa namaku naik untuk menghadiri kejohanan. Sebagai pegawai kot. Kata Cg Manaf(GPK Koku SK Legong Ulu) dan Ustzh Jazilah (pengelola Kejohanan, SMK DUHA). Stakat ni kami bertiga telah memiliki sijil kejurulatihan ping pong. So, mungkin juga. Tapi yang menjadikan tidak best ialah duduk sahaja atas stage tanpa banyak kerja. Menjadikan aku agak boring. Sepatutnya panggilan ini di buat macam tahun lepas. Masa latihan pusat lepas kejohanan daerah. Time tu baru seronok, dapat latih budak.  Seharusnya time camni aku mengajar di sekolah, menyambung pengajaranku pada murid-murid yang masih bertatih terutama subjek bahasa inggeris. Kerja di sekolah masih banyak tertangguh. SMM, fail PBS, instrument kssr tahun 3, Pengawas, e filing, disiplin murid dlln..hmmm...

Tadi dah selesai perlawanan kumpulan. Bawah 12, 15, 18 lelaki dan perempuan. So, esok hari terakhir. Moga selesai dengan baik. Ameen. Serentak dengan kejohanan ini adalah kejohanan catur MSSM Rembau. So, Cg Zaki(baru masuk SK Chengkau) yang hantar murid. Hari ni dah selesai semuanya. Tiada yang menang. Tahun lepas ada juga murid, Mohd Al Baqir. Chess dgn pingpong dia sapu. So, dapat wakil negeri.. Target utk tahun dpn je la:)

Now, hukum istimewa dlm quran, Tashil. Ustaz Don, alhijrah...:)

Hmm, Ahad ni majlis walimah Along di Lendu. So, family2 akan berumpul di rumah, sebelum bertolak ke sana.Semoga Allah mudahkan segalanya. InsyaAllah. Ameen.

No comments:

Bumi Tuhan... Bersaksilah