kerosakan aku... rohku....


Aku di rosakkan.. sedikit demi sedikit... oleh nafsuku..

Aku dirosakkan sedikit demi sedikit oleh syaitan yg membisik..

Teguhkan lah hatiku ya Allah...

Pandulah hatiku ya Allah.. agar aku kuat melawan nafsuku...

Lemahkanlah nafsuku ya Allah...

Dunia ini mempesona menggamit hatiku...

Kuatkanlah aku ya Allah...

Jadikan hatiku hanya milikmu ya Allah...

Aku sedih ya Allah akan kelemahanku..

Kuatkanmujahadahku...

Aku rindu pada zaman kegemilangan Islam...

Wahai teman2 diluar sana... peganglah tanganku dan bawa aku keluar dari arus dunia yg merosakkan... wahai rijal2... tolonglah aku kerana Allah..

Aku merinduimu wahai rijalullah... marilah hadir menjadi sahabatku.. jgn lari dariku..

Ya Allah... pimpinlah aku... hadirkanlah sahabat2 yg baik buatku...

Aku rindu...


No comments:

Bumi Tuhan... Bersaksilah