rintihanku Tuhan.. dengarlah...

Aku tidak tahu bila redhamu Tuhan kepadaku.....
Kerana itulah Aku selalu meminta tanpa jemu2....
Aku tidak tahu bila cintamu tuhan kepadaku..
Sebab itulah aku tidak jemu2 meminta selalu padamu...
Aku selalu meminta ampun kepadamu oh Tuhanku.....
Tapi aku tidak tahu bila keampunanmu kepadaku berlaku....
Sebab itulah aku tidak jemu 2 meminta selalu kepadamu......
Aku tidak berputus asa aku memohon selalu kepadamu....
Tuhan, aku membesarkanmu.....
Memuji dan mensucikanmu....
Mengharapkan keredhaanmu berlaku di dalam kehidupanku....
Aku lakukan berulang kali tanpa jemu2 .....
Untuk menagih cintamu kepadaku.....
Redhamu itu adalah mahal sekali buatku.....
Cintamu kepadaku sangat penting bagiku.....

Aku memohon selau kepadamu...
Aku meminta padamu tak jemu-jemu....
Redhamu Tuhan, cintamu Tuhan....
Kurniakanlah kepadaku.....
Tuhan janganlah hampakan aku.....
Tuhan dengarlah permintaanku....
Dengan rahmatmu.....
Janganlah dikecewakan permintaanku.....
Dengarlah permintaanku, kabulkanlah doaku....

No comments:

Bumi Tuhan... Bersaksilah